۳ اسفند ۱۳۹۱، ۲۰:۰۰

احمدزاده:

مسئولان پاسخگوي محروميت هادی تامینی باشند

مسئولان پاسخگوي محروميت هادی تامینی باشند

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: به نظرم مسئولان باید پاسخگو باشند که چرا هادی تامینی بعد از 4 هفته و در دیدار با سپاهان محروم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدزاده در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: به نظرم در نیمه نخست بازی سپاهان نسبت به ما برتری نسبی داشت و چند موقعیت نیز داشت اما در نیمه دوم ما بهتر بودیم و 3 موقعیت داشتیم که یکی از بازیکنان سپاهان توپ را از خط بیرون کشید و یک موقعیت هم مازیار زارع داشت که از آن استفاده نکرد.

وی ادامه داد: متاسفانه در لحظاتی که موقعیت گلزنی داشتیم، گل دوم را خوردیم و متحمل شکست شدیم و نتوانستیم تاکتیک خود را ارائه کنیم.

سرمربی ملوان در مورد استفاده از جلال رافخایی در خط دفاعی تیم ملوان بیان داشت: وقتی رافخایی را در قلب دفاع آوردیم، قدرت تهاجمی تیم ما نصف شد اما محرومیت تامینی که در بازی نفت کارت زرد گرفته بود، بعد از چهار هفته برایمان جای سئوال دارد و باید این سئوال مطرح شود که چرا این بازیکن بعد از چهار بازی و در بازی سخت ما مقابل سپاهان محروم شد؟ مسئولان باید پاسخگو شوند و بگویند چرا تامینی در بازی بعد از بازی داماش که محرومیت خود را گذارند، یعنی بازی مقابل استقلال محروم نبود و مقابل سپاهان محروم شد؟ ما تا آخرین لحظه امید داشتیم تا محرومیت او بخشیده بود و تامینی را به اصفهان آوردیم و فکر می‌کردیم محرومیت او بخشیده خواهد شد.

وی افزود: باید بگویم سپاهان شایسته قهرمانی است و به خاطر عملکرد خوب تیم اصفهانی باید به سپاهانی‌ها تبریک بگویم چون بازی خوبی از خود ارائه کرد و شایسته قهرمانی بود.

احمدزاده در مورد مصاحبه ایران‌دوست که گفته بود مشکلات ملوان مالی نیست بلکه تیمی است بیان داشت: ایران‌دوست مسئول آکادمی پایه ملوان است و باید بگویم هیچ تیمی نیست که مشکل فنی نداشته باشد و حتی بارسلونا هم مشکلات فنی دارد ولی مشکلات مالی ما هنوز حل نشده و در کنار یکی از مشکلات ما که مشکلات مالی است مشکلات دیگری نیز داریم و قبول داریم که مشکلات فنی نیز داریم.

وی بیان داشت: از هفته یازدهم که من به تیم آمدم، در 17 هفته گذشته فقط 36 درصد از مطالبات مالی بازیکنان را گرفته‌ایم اما مشکلات اصلی ما بدشانسی و بداقبالی و مشکلات داوری بوده، هرچند که خودمان هم مشکلاتی داشته‌ایم.

سرمربی ملوان بیان داشت: تعهدات هدایتی هنوز سر جایش است ولی حضور او باعث شد که توقعات مردم بالا برود اما مشکلات همچنان ادامه دارد و ما با وجود اضافه شدن هدایتی هنوز مشکلات مالی داریم. البته ما وظایفی داشتیم که باید به آنها عمل کنیم.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندر انزلی با نتیجه 3 بر یک به سود تیم سپاهان به پایان رسید.

 

کد خبر 2003400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha